חפשו דירה
לייעוץ משכנתאות Elder Accessibility

שנה עשירית רצוף: אלדר שיווק בראש דירוג BDI בתחום שיווק הנדל"ן

Facebook WhatsApp Mail

חברת שיווק הנדל"ן הישראלית, "אלדר שיווק", זוכה בפעם העשירית ברציפות בדירוג BDICODE בתחום חברות שיווק הנדל"ן בישראל. רוני כהן, שותף-מנכ"ל החברה: "אנו נרגשים לציין שנה עשירית בראש הרשימה"

בפעם העשירית ברציפות: חברת שיווק הנדל"ן הישראלית, "אלדר שיווק", דורגה זאת השנה העשירית ברציפות במקום הראשון בדירוג BDICODE בתחום חברות שיווק הנדל"ן בישראל. חברת אלדר שיווק נחשבת לחברה מובילה בתחום שיווק פרויקטים למגורים, וכבר למעלה משני עשורים פועלת בשיווק פרויקטי נדל"ן עבור מיטב יזמי הנדל"ן בישראל, לרבות פרויקטים מהמובילים בישראל.

החברה משווקת פרויקטים מגוונים מבנייני בוטיק ועד שכונות מגורים שלמות. מיום הקמתה בשנת 1999 ועד היום, שיווקה החברה למעלה מ-31 אלף דירות חדשות בפריסה ארצית בהיקף של כ-44 מיליארד שקלים.
כמו כן, החברה עומדת מאחורי יצירת מותגי נדל"ן רבים וזכתה במספר פרסי EFFIE על מהלכי שיווק ייחודיים. ייחודה של אלדר שיווק טמון בכך שהיא מלווה יזמים רבים משלב אפיון הפרויקט, תמהיל הדירות ותכנונן כמו גם התווית האסטרטגיה השיווקית, המיתוג ומכירת הדירות בפועל.
בנוסף, החברה מחדשת באופן תדיר ומעדכנת את תחום שיווק המגורים בישראל, תוך כדי פיתוח ויישום שיטות עבודה ייחודיות הכוללות מתודולוגיה ייחודית ומודלים בלעדיים אשר נלמדים בחלק מהאוניברסיטאות והמכללות המובילות בארץ. כיום החברה משווקת פרויקטים רבים בפריסה ארצית עבור יזמים המובילים בישראל.

רוני כהן, שותף מנכ"ל אלדר שיווק: "אנו שמחים על דירוגנו כחברה המובילה בתחום שיווק הנדל"ן בישראל ונרגשים לציין שנה עשירית בראש הרשימה. זאת זכות גדולה ללוות ולהעניק שירותים לחברות היזמיות הבונות את ישראל ונותנות באלדר אמון רב שנה אחר שנה. אני גאה לציין שדווקא בשנה מאתגרת זאת הגדילה אלדר את צבר ההזמנות שלה באופן משמעותי, יותר מבכל שנה אחרת, ואנו שוקדים על הכנתם של עשרות פרויקטים נוספים שיצאו לשיווק בשנה – שנתיים הבאות".

"אתגרי השנה האחרונה, בה חווינו כולנו את השפעת עליית הריבית, המחאה וחוסר היציבות הפוליטי וכמובן המלחמה שנכפתה על המדינה, אילצה אותנו להתמודד עם הצורך של היזמים במכירת הדירות מחד ובצורך של רוכשי הדירות למציאת פתרונות מימון לרכישת דירות מאידך, מה שהוביל אותנו לפיתוח היכולות בתחום יעוץ המשכנתאות באמצעות חברת אלדר משכנתאות, חברה אחות לאלדר שיווק שתומכת ומעניקה שירותים ללקוחות המעוניינים בכך".

"בנוסף, לאור ריבוי פרויקטים חדשים המאופיינים בבניה בעירוב שימושים הכוללים מלבד בנייני מגורים גם בנייני משרדים ושטחי מסחר, בשנה האחרונה התחלנו לפעול גם בתחום זה ובכך הרחבנו את סל השירותים שחברות יזמיות יכולות לקבל ב ONE STOP SHOPE תחת המטריה של אלדר שיווק".

לכתבה המלאה >> וואללה נדל"ן