חפשו דירה
לייעוץ משכנתאות Elder Accessibility
לוקיישן בבקשה Eldar Location
Elder Property

הרכבת 72

אפי קפיטל & שובל נחשון

שתפו אותי Facebook WhatsApp Mail
 

הרכבת 72

אפי קפיטל & שובל נחשון

Coming Soon

אייקון תל אביבי חדשני ופורץ דרך

בלב האיזור המתחדש של העיר, בקרבת השכונות נווה שאנן, פלורנטין, לבונטין, ובסמוך לרוטשילד נולד מתחם הממוקם בין הרחובות הרכבת, ראש פינה והגרא בתל אביב ממערב ובסמיכות למחלף לגרדיה ולשכונת נווה שאנן מדרום מערב.
בסמוך לפרויקט נמצאים לצירי תנועה מרכזיים בניהם איילון והרכבת הקלה העתידית, מרכז שכונת לבונטין ובמרחק הליכה קצרה רחוב שדרות רוטשילד.

שני מגדלים בני 27 קומות המשלבים מסחר, מלונאות, משרדים ומגורים באיזור המתחדש ביותר של תל אביב. בסמיכות לצירי התנועה המרכזיים, ובמרחק קצר ממוקדים עירוניים עיקריים, ייבנו שני המגדלים במתחם יוקרתי שיכלול פיתוח סביבתי מעל קומת מסחר ושטחי ציבור הנדרשים ע"י עיריית תל אביב. הפרויקט ישנה את פני הסביבה ויהיה אייקון תל אביבי חדש, מתקדם ופורץ דרך.

שכונת נווה שאנן, נמצאת בעיצומו של תהליך התחדשות עירונית ומונה כיום מעל 140 פרויקטים חדשים. המבנים החדשים לצד האותנטיות והקסם שבאיזור, הביאו תושבים בעלי אזרחות ישראלית רבים החל משוכרי דירות ועד רוכשי דירות למגורים. כחלק משינוי הפנים שעובר האיזור והסביבה, מתחם התחנה המרכזית החדשה מתוכנן להיהרס ובמקומו ייבנו 1,330 יח"ד ומעל 150,000 מ"ר של שטחי מסחר ותעסוקה מה שיהפוך ללב הפועם של דרום תל אביב המתחדש.
הפרויקט נמצא בסמוך לירידה אל כבישי איילון ובקרבת הקו האדום של הרכבת הקלה העוברת בסמוך לפרויקט.

אודות היזמים:
אפי קפיטל היא חברה יזמית מוכרת, ברזומה שלה ישנם פרויקטים מגוונים בצפון הארץ, הדרום ובמרכז. בין הפרויקטים ישנם כאלה שבשיווק וכאלה שכבר אוכלסו. הרוח של החברה, היא שאנחנו לא בונים פרויקטים, שכונות או בניינים – אנחנו בונים את התשתית לחיים של אנשים, וזו הסיבה שאנחנו לוקחים אחריות על כל פרט – גם על אלה שאתם לא מודעים להם. אנחנו מקפידים על תכנון ובניה שנעשים במסירות ובאחריות מלאה על כל הפרטים הגדולים והקטנים, כשמה שעומד לנגד עינינו הוא לא רק הרווח היזמי,
אלא הרצון לעשות את זה נכון – בדיוק כמו שצריך.

שובל נחשון ביצוע בע"מ הינה חברה קבלנית, מהמובילות בישראל, העוסקת בעבודות בניה ופיתוח של מבנים רב תכליתיים משולבים למלאכה, תעשיה זעירה, אחסנה ומסחר, מבני ציבור, מרכזים מסחריים, מבני תעשייה, חניונים תת קרקעיים ומשרדים.
מרבית פעילותה של שובל נחשון מתמקדת בפרויקטים בשיטת DB (Design-Build), שיטת "תכנון וביצוע" בה פיתחה החברה מומחיות מיוחדת.
לחברה נסיון רב בהקמה של מבנים מורכבים והיא מספקת ללקוחותיה פתרון מקיף למימוש חזונם- אשר כולל את התכנון, הטיפול בכלל ההיבטים המנהליים החל מהשלב הסטטורי, לרבות אישורים והיתרים, תכנון ראשוני ועד תכנון סופי וביצוע עד קבלת אישור איכלוס.
הנסיון הנצבר של החברה בתכנון ובביצוע בשוק הבנייה הדינמי והבלתי צפוי, מאפשר לה להערך ולהתמודד עם מגוון רחב של ארועים להשגת מימוש דקדקני של חזון הלקוח עם פתרונות ביצוע יעילים במחיר המוסכם ובמסגרת לוח הזמנים.

שתפו אותי Facebook WhatsApp Mail

הפרויקט סיקרן אותך? נשמח להרחיב

אנחנו עונים מהר. נסו אותנו




    להתקשר זו גם אופציה מעולה

    3306*