חפשו דירה
לייעוץ משכנתאות Elder Accessibility

מתחם מטרופוליס גבעתיים

מטרופוליס & אלקטרה השקעות

 
שתפו אותי Facebook WhatsApp Mail
לוקיישן בבקשה Eldar Location

SOLD OUT

הטוב מכל העולמות

מתחם מטרופוליס גבעתיים הינו פרויקט הדגל של שכונת ארלוזורוב המבוקשת, אשר מוקם בימים אלה כמיזם התחדשות עירונית נרחב המרענן את פני השכונה. מיקומו של המתחם ברחובות שדה בוקר והכנסת טומן בחובו תמהיל מושלם של הטוב מכל העולמות: מצד אחד, הרחובות נהנים משקט תמידי ואווירה שלווה שנראים כאילו נשאלו מעיירה פסטורלית. מן הצד השני, במרחק פסיעה קלה מהמתחם נמצאים מרכזי הבילוי, התרבות והמסחר השוקקים של גבעתיים – רחובות כצנלסון, ויצמן ושינקין המציעים שפע של מסעדות ובתי קפה עם אוכל טוב ושיק אורבני במהלך היום לצד חיי לילה תוססים בשעות הערב.

אודות היזמים:
מטרופוליס - מהחברות הגדולות והמשמעותיות בהתחדשות העירונית וביזמות האורבנית בישראל, הוקמה ב-2011 ומתמחה בייזום, פיתוח ובניית פרויקטים למגורים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. מטרופוליס מנוהלת על ידי רו"ח אודי בלום ונמצאת בבעלות שתי קבוצות מובילות במשק הישראלי- אלייד ואלדר. הניסיון הניהולי, הידע והמקצוענות שצברה לאורך השנים, ממקמים את מטרופוליס בקביעות בראש המדדים הנחשבים - מדד Dun's100, BDI, מדד ההתחדשות העירונית, תו השקיפות ואחרים.
בשנים האחרונות מקדמת החברה ביצוע, תכנון ורישוי של כ-40 פרויקטים בהיקף של כ-9,000 יח"ד.
החברה איכלסה מעל 1,000 יח"ד במיקומים נחשקים בערי הביקוש של מרכז הארץ- תל אביב, גבעתיים, רמת גן, הרצליה ועוד.

SGS - אס ג'י אס היא חברה יזמית ומפתחת בנדל"ן להשקעה, בנייה והנדסה אזרחית. החברה יוזמת, מפתחת, בונה ומשכירה לטווח ארוך מגוון של מבני תעשייה עתירת ידע, משרדים ומסחר, מלונאות ומגורים. לחברה פעילות עניפה בתחום ההתחדשות העירונית בפרויקטים של פינוי בינוי ותמ"א 38 - הריסה ובניה וכן בפרויקטי P.F.I ,B.O.T ו-B.O.O בתחומים מגוונים – התפלת מים, מט"שים ועוד. החברה פועלת כקבלן מבצע עבור לקוחות גדולים ולפרויקטים בבעלותה.

אלקטרה השקעות - אלקטרה השקעות מובילה את פעילויות יזמות הנדל"ן של קבוצת אלקטרה וממנפת את כלל יכולותיה של הקבוצה ביישום פרויקטים מורכבים ושאפתניים. הודות לניהול חכם ויעיל, תכנון בחזית הטכנולוגיה ובנייה איכותית בסטנדרטים הגבוהים ביותר, פרויקטי המגורים והמסחר של החברה מממשים את מלוא הפוטנציאל הטמון במיקומים מבטיחים בארץ ובחו"ל. החברה פועלת בישראל תחת המותג אלקטרה מגורים ועובדת בחלק מהפרויקטים בצמידות עם שותפים עסקיים בעלי שם מוביל, במקביל לעשייה עצמאית.

הפרויקט סיקרן אותך? נשמח להרחיב

אנחנו עונים מהר. נסו אותנו




    להתקשר זו גם אופציה מעולה

    3306*