חפשו דירה
לייעוץ משכנתאות Elder Accessibility

נתיב בנווה שמיר

קבוצת נתיב

 
שתפו אותי Facebook WhatsApp Mail
לוקיישן בבקשה Eldar Location

בשיווק

פרויקט הדגל החדש של קבוצת נתיב בשכונת נווה שמיר

פרויקט דגל חדש של קבוצת נתיב בשכונת נווה שמיר, רמת בית שמש.
בין העיר בית שמש לעמק האלה, בלב הטבע של הרי יהודה בין אזור ירושלים לאזור המרכז, ממוקמת השכונה הפסטורלית נווה שמיר. בשטח ירוק ופתוח תמצאו שכונה נפלאה עם אוויר ואווירה.
נווה שמיר מציעה סביבת מגורים חמה וקהילתית, חינוך איכותי לילדים במוסדות לימוד, והכל בשילוב של טבע, חורש טבעי ונוף. בשכונה מתוכנן גם מרכז ספורט בשילוב קאנטרי ובריכה, מגרשי ספורט, יחד עם כל שירותי הקהילה של עיר מתקדמת.

בלב שכונת נווה שמיר בונה קבוצת נתיב שני מתחמי מגורים יוקרתיים במיוחד, עם בניינים מסוגננים ומעוצבים במפרט טכני עשיר.
הפרויקט מציע מגוון דירות 3-4-5 חד', דירות גן ופנטהאוזים מפוארים, עם מרפסות מרווחות ויחידת הורים לכל דירה. מפרט הדירות עשיר ועדכני בתכנון מוקפד עד לפרטים הקטנים ביותר וניתן לראות את זה כבר מרגע הכניסה לבניין ועד פתח הדירה עם עיצוב יוקרתי ומעוצב ע"י אדריכל פנים.
בסמוך לפרויקט, פארקים שכונתיים ומגוון מבני ציבור ושירותי קהילה ומסחר, לרווחת התושבים. חלק מהדירות אף צופות אל הנוף המרהיב של פארק ירמות ולסביבת חורש טבעית.
הפרויקט ממוקם בלב השכונה כך שתוכלו ליהנות מכל מה שאתם צריכים ממש ליד הבית.

קבוצת נתיב יזמות ופיתוח נדל״ן - נוסדה בשנת 1990 והיא אחת מקבוצות הבניה המובילות בישראל, בעלת ניסיון עשיר בתכנון, הקמה ובניה של פרויקטים למגורים בארץ ובעולם.
במהלך שנות פעילותה, החברה יזמה, הקימה ואכלסה אלפי יחידות דיור, שטחי מסחר ושכונות מגורים רבות בישראל, במגוון רחב של סגנונות בניה החל מצמודי קרקע, קוטג׳ים, בנייני מגורים, מגדלים, מדורגים ועוד. החברה מובילה ויוזמת פרויקטים רבים נוספים המצויים כעת בשלבי תכנון ובניה מתקדמים. הקבוצה נהנית מאיתנות פיננסית מוכחת מזה שנים, כזו המעניקה ללקוחותיה ביטחון מלא ושקט נפשי.
המוניטין לו זוכה הקבוצה מתבסס על הניסיון הרב שצברה בענף, על תודעת השירות הגבוהה שלה ועל יכולותיה הניהוליות, הארגון המדויק ויכולות התפעול וההתאמה לכל פרויקט בניה את הפתרונות הדרושים לו, בהתאם לצרכיו הייחודיים, תוך שימת הלקוח במרכז.

הפרויקט סיקרן אותך? נשמח להרחיב

אנחנו עונים מהר. נסו אותנו




    להתקשר זו גם אופציה מעולה

    3306*